Náplň práce:

  • Příjem a výdej hotovosti – měny CZK, EUR, USD, GBP, PLN, HUF
  • Vystavování pokladních dokladů v účetním systému Navision
  • Kontrola hotovostních limitů
  • Inventury pokladny, spolu s manažerem pobočky
  • Spolupráce s kolegy z businessu
  • Spolupráce s oddělením finanční účtárny a s pokladními z ostatních poboček

Nabízíme Vám:

  • HPP - smlouvou na dobu neurčitou s možností nástupu ihned
  • Moderní technické vybavení, včetně zabezpečení pokladny
  • Zdravotní péči uLékaře.cz
  • Pracovní jistotu a velmi přátelský tým
  • Možnost osobního rozvoje a kariérního postupu
  • Propracovaný systém školení a možnosti odborné vzdělávání
  • Firemní benefity – Multisportkarta, slevy na kulturu, dovolenou, teambuildingové akce, zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely, nákup firemních produktů se slevou (nákup vozu, pojištění, financování, servis vozu a další)

Požadujeme:

  • Min. 1 rok praxe se správou pokladny a vedením pokladní administrativy
  • Zkušenosti s peněžními transakcemi. např. pohyb peněz na bankovních účtech, přebírání peněžních obnosů v tuzemské a zahraniční měně
  • Velmi dobrou znalost MS Office
  • Časovou flexibilitu
  • Pečlivost a samostatnost
  • Základní znalost Angličtiny
  • Zkušenosti s prací s některým v účetním systému - výhodou